torsdag 11 juni 2009

Kattungarna 2 veckor








Hej igen.
Tiden går snabbt som vanligt här hos oss. Var tog våren vägen? Tänk nu är det sommar?

Kattungarna mår prima, äter, sover och har även börjat brottas lite. De är ibland även ute på små äventyr på egen hand men då blir det ett himla liv på dem när de upptäcker att de kommit vilse så Niklas får snabbt leta upp rymlingen för att stoppa tillbaka i boet. I dag sa Niklas att det ar en kattunge som nästan var på väg ut genom sovrumsdörren! Tänk vad de kan trots sin ringa ålder. Måste försöka hitta på någon lösning för att "rama" in de små så de inte rymmer.
Var så himla bra med de tidigare kullarna när de från början bodde i en lagom liten klädkammare men där har Yssanta visat att hon inte vill att hennes bebisarskall bo, knasiga henne.
Men hon är en helt sagolik mamma putsar och pysslar med de sina.
Det är så roligt att den lilla mini som ökar så fint men hon är klart minst fortfarande och de ser så himla roligt ut när hon ligger brevid sin största broder. Där kan man snacka om helan och halvan!
Jag är så himla glad att allt löper på så fint med alla! Imorgon får jag hjälp med färg och tecknings anlys från en mer expert på området. De kommer närmare presenteras på kullen sida inom kort. Könen är jag fortfarande rätt säker på och som tidigare fyra killar och en tjej. Vi får se om det håller i morgon dåå min "expert"kompis kommer ?(smile)


Natti natti./Yvonne

Nu skall jag upp till sötnosarna och klia och pussa lite innan jag drar mig tillbaka till sängen.
Delar med mig av lite 2 veckorskort på godingarna.

Inga kommentarer: