onsdag 3 juni 2009

Bebisarna 1 vecka




Hej,
Tänk vad veckan gick fort, bebisarna är redan 1 vecka gamla. Alla pigga och välmående små krabater och nu kan jag se vad för teckning och även ev vilken färg det blir på dem (med reservation för ändring) . Vikt uppgången är strålande och den lilla som bara vägde 59 g är nu uppe i 146g (bra jobbat tuffa mini-fajter!)
Yssanta denna morsa hon var inte nöjd med den fina kattungelådan som Ingrid m make på Ruffles gjort så fin. Nä trycka in dem i kattungeklösträdet där hon och alla bebbarna knappt fick plats skulle hon. Idag tyckte även hon att det blev för trångt där så sagt och gjort dags att flytta.
Kom just upp när flyttlass med nummer två knalladefrån rum 1 till rum2 in under Niklas säng (vilket val, tonåringens rum???) hon fick lite flytthjälp med de återstående tre. Snällt va?
Ja nu har de legat där nästan hela dagen. Ja jag bara väntar på att flyttlasset går igen, vi får se om hon flyttat familjen i morgon. Hoppas inte det!!!!
Nu hoppas jag att jag finner övriga hemsidan uppdaterad av dottern? Nu måste jag gå in och kika där.

Kram och god natt !!

2 kommentarer:

Tillemora´s sa...

Håller med dig, en vecka går verkligen fort!!! Så gosigt dom ser ut att ha det =) Ser fram emot att få se dom när det är lite mer spring i benen!
Kram Maria

Yvonne sa...

Hej Maria!
Snabb du är.
De är så gosiga. De tycker redan om att bli klappade och kliade på magen, det faktiskt ser ut så.
I alla fall vill jag tro det för det tycker jag är så mysigt att få göra.
Lättare att fota nu när det INTE är så mycket spring i dom, men jag håller med mycket sötare och härliga små individer något senare.
Kram/Yvonne