tisdag 30 juni 2009

Bebisarna 4,5 vecka











Hoppsan redan mer än fyra veckor.
Var inne och försökte plita ner något för ett par dagar sedan men jag vet inte vad som hände men alla bokstäver kom i fel ordning? Nu har felet självläkt och ingen är mer glad än jag!

Som sagt mina små gull världens mysigaste småtroll mår alla prima och förtsätter att öka fint i vikt. De äter lite uppblöt torrmat (och 1 av dem vill bara ha torrt) Men alla ÄLSKAR den super dyra mossen som RC nyligen kommit ut på marknaden. Jag vet inte hur mycket av dessa små lyxburkar jag köpt.(jag vill inte veta, och nog inte gubben heller) När jag gett dem en så tänker jag -nej nu blir det ingen mer sådan de måste äta tormat och uppblöt sådan. Men nästa gång när de står däroch tittar så bedjande på mig så kommer fler burkar fram så lätt, vad gör man inte för sina guldtroll?

Ps. Ni som har kattungar som är lite "svårstartade" med maten så kan jag varm rekommendera dessa (obs har ingen provision) alla mina fullständigt vräkte i sig från dag 1!

Varmt, varmt och härligt härlig!!!
Den tiden som jag kommer loss från barnkammaren där de fyrbenta bebisarna bor ägnar jag att ligga i vattnet och svalka mig. Mellan varven slänger jag även ner mig i en solstol så skönt!

I morgon är det full rulle för då kommer två av mina vänners barn hit och hälsar på. Jag tror mest kattungar och badet som lockar dem, men det skall bli roligt med lite sällskap i badet.

Förärar även ånyo lite nytagna bilder från några skönheter

2 kommentarer:

Buffe o Vinnie sa...

Vilka härliga små luddisar du har därhemma, supersöta!!

Kram från oss

Yvonne sa...

Tack Sandra, du är snäll du!
Men du har faktiskt rätt de är så goa o söta.
Kram