torsdag 23 juli 2009

Nyheter



Jag har köpt katt, nej förresten katter.

Två små godingar kommer inom kort till katteriet. En liten docka kommer i nästa vecka. Hon är från Louisedoll´s uppfödning och är en mycket vacker sköldpadda vid namn Miss Sunshine(o så roligtoch spännade med en ny lite padda)
Tack för denna möjlighet och förtroendet Elsa!
Den andra lilla prinsessan är från Fyrpihl´s hon är en helt bedårande liten läckerbit, mums, mums som jag tror mycket på hon är dessutom en resvan liten krabat och har redan varit på semester med sin nuvarande matte och husse! Detta bådar ju gott när det säkert kommer bli lite hotellboende framöver.(shows her we come!!)
Prinsessans namn är Miley och är en brun colorpoint (precis som vår egen chokladbulle)
Tack även till Unni för förtroendet att fortsätta vårda din prinsessa.

Så snart drar vi ut på turné, så håll tummarna. Nu blir jag lite nervös.
Men de små nytrollen är så välkomna. Sedan inte minst så är det ju jättekul att de får växa upp tillsammans och ha varandra. Alltid en jämnårig lek-buskompis vid sidan, det är guld värt.

4 kommentarer:

Tillemora´s sa...

Vad roligt!!!!Dom ser jättefina ut bådatvå =) Stort GRATTIS till nytillskotten!!!!
Kram Maria

Yvonne sa...

Tack Maria!

Ja jag är så stolt och glad så!!

Ingrid sa...

Hallå Yvonne!

Svarar på din blogg i stället för IM:s, när jag ändå är inne och tittar. Bara kul att du ville följa med! Dina missar är jättefina allihop - och Elsa och Lindor tillhör nog favoriterna! Fight och jag hade däremot riktigt kul åt missuppfattningen att de skulle vara snyggare än han, som ju är perfekt - överallt...! ;-)
(möjligen är han, med tanke på val av byten och så, inte vassaste kniven i lådan ännu, men det kommer.....)Stort lycka till med nytillskotten - helt underbara! /Ingrid

Yvonne sa...

Tack Ingrid för din påhälsning och kul att du gillar några av mina katter och inte "bara" dina "grisar". (smile)
Ja du, tur att vi har olika smak o tycke på vilka katter vi tycker är vackrast! Härligt ändå att man är nöjd med det man har!
Kram/