fredag 31 juli 2009

Gosgänget 9 veckor





Hej ni som läser!
Tiden går fort, tyckte precis de små var 8 veckor men nu är de redan 9 veckor. Nu är de överallt i övervåningen och går inte längre med på att "bara" vara i Niklas sovrum. Nu är det full fart genom allrummet in i vårt sovrum för att ånyo rusa till gäst rummet o vidare in i Niklas rum. Försöker i smyg sätta resväskan för vårt sovrum på natten men det lyckats oftast inte för när de små kommer på att vi är där inne då tar de sig över väskan o vips så sitter en liten krabat på täcket eller snarare biter en i tån o hoppar runt i hela sängen. Sköna natt!!!

Nu är det bestämt att Lindor söt-nosen skall få flytta till Monica och gå vidare i "liten" avel. Super roligt och det kommer bli kanonbra.
Däremot kommer inte den tänkta lilla padd-dockan till oss. Detta pga det vita inte sitter riktigt där de skall och därmed tveksamt hur utställningskarriären för henne skulle gå, och det är ju det som jag så gärna vill göra. jättetråkigt med en så fin liten docka men som sagt jag vill kunna ställa ut.
Men vi väntar så på vår "lilla" Miley och hon får hålla till godo att busa med Frappe o Yssanta så länge.

Kramis så länge!

Kommer presentera lite bilder tagna på några av mina små skruttar när de nu är 9 veckor.

3 kommentarer:

FruW sa...

Jättefina bilder! Har svårartad abstinens efter dom små missarna....

Yvonne sa...

Det förstår jag..
Så helt underbara!!! (nästan som Co M,smile)
Du är snabb du fru Wirsin, jag får ursäkta att jag inte är lika flitig att läsa din trevliga o mer uppdaterade blogg.
Kram/Moster

Tillemora´s sa...

Redan 9 veckor!! Tiden går verkligen fort =) Tråkigt med din padda men så kan det vara ibland.
Kram Maria