söndag 15 mars 2009

Han gjorde det igen!!

Ännu har Frappe visat framfötterna!
Ännu en trevlig och fulländad dag på kattutställning i Rissne.

Frappe blev genom att bli Grand (Internationell Champion förra veckan uppflyttad i klass 3.
Fick i går sitt första CACS Samt återigen även BIV och NOM!!!!!!!!!!!
Han är så himlabäst vår älskling. Såklart även denna gång gudomligt temperament på uppvisningsbordet, han verkligen njuter att vara där, det är så härlgt att se honom "åma o kråma och jag tror att det är fler med mig som tycker att det är härligt att se en så cool fertil hane.
Tack för trevliga kattfans som gjorde även denna utställningsdag till en rolig och trevlig dag.
Kul att även Göteborgsragdollsfans kom så långväga. Grattis även till era framgångar med era tjusiga katter.
Speciellt extra hälsning till Ing-Marie och Jenny som även var mitt trevliga ressällskap denna dag.

Har denna helgen svägerskor -besök från Götebog. Kent har hjälpt syster Marie med deklaration. Tack för mycket god middag som stod på bordet när jag kom hem från utställningen.

Idag skall jag smälta gårdagen samt gå på musikalen High school musicalGötalejon med Niklas Annelie och väninna med barn, det skall bli jättekul.

Nästa vecka skall jag hälsa på Gunilla och lilla Kiwi, skall bli jättespännande och kul att se hur de har de.

Kramis/Yvonne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS till Frappes ENORMA framgångar!! Vilken kille!!!!!
Kram Maria S*Tillemora´s

Yvonne sa...

Tack Maria!!