onsdag 17 september 2008

Lillemor så tjock

Hej!
Nu var det ett tag sedan jag skrev lite nytt.
Nu vill jag hälsa alla att Lillemors mage är rund och go!
Hennes dag går mest ut på att sova och äta. Hon ser så välmåede ut med sin gungande stora mage. Skall bli så himla kul att se vad som döljs däri?

Har för egen del fullt upp med nytt arbete (tjänstledig från mitt arbeta på bvc en tid framöver) för att arbeta som jourfamilj för barn som har det svårt. Har just två små troll här hemma och då går den mesta av min tid till dem. Men det är så bra för de hjälper mig en del med gos och lek med katterna, de fungerar jättebra tillsammans och det är så kul!
Försöker även få in lite tid för övriga "gammal" familj i ett hörn, det är ju viktigt att inte tappa någon på vägen.
Ja och på lördag bär det av till klubbmästerskap!
Det blir dottern Annelie som får sköta det mesta där på lördag. Kommer att delvis vara där då tiden just nu måste delas lite med annat som ni läst ovan. Men lite nervöst besök av mig kommer det garanterat att bli.

Kram på er!
//Yvonne

Inga kommentarer: