söndag 20 september 2009

Vilken helg!

Wow vilken fantastiskt helg vi haft på Skandinavien Winner show i Nyköping. Vilken strålande arrangemang från Östkatten, helt överväldigad!!!!!!!
Inte minst alla dessa tjusiga katter från mitt eget land och grannländer.
Vår Frappe alias chokladbullen fick ännu ett cert i denna höga klass.
Frappe kom även upp tillsammans med två skogishanar till uttagningen för NOM dag två (idag). Där fick han nöja sig med plats tre, vilket jag är otroligt nöjd med!! Dessutom blev han Raymonds hjärtekatt för Frappes underbara show temperament. Värmer i hjärtat mitt!!
Rysande panel som även innehöll fyra (res för ev. fel)helt bedårande ragdollkatter!

Speciellt grattis till Scandinavien Winner S*Itchy Koo Belle Black och dess ägare Hanna och Daniel!

Inte minst tusen tack för trevligt sällskap blad tvåbenta ragdollfans (o lite "nakenkattsfans")

Nu skall jag snickra ihop mitt nyinförskaffade tjusiga kattklösträd framförallt köpt med tanke på kattbebisar. Hoppas att de kommer få mycket glädje de små trollen som ännu så länge är under planering.

Tusen tack alla som gjorde min helg så trevlig!
extra Puss till mitt ressällskap och trogna vän Frappe!!!

Inga kommentarer: