onsdag 10 december 2008

Rapport från Udden

Hej alla som läser här!

Nu är alla kattungar tingade och alla kommer att komma till "goa" o härliga hem .
För närvarande är det mycket att stå med, som ni säkert känner till själva så här före jul.
För mig är det inte så mycket julstress men våra små extra tvåbenta troll skall inom mycket kort flytta. Blandande känslor inför detta, jobbigt men men jag är övertygad om att de kommer att få det så bra.
Jag är osäker om vi kommer få ut några bilder under denna vecka då jag kommer att vara bortrest för inskolning med barnen under delar av den. Nästa vecka kommer jag ha sååå mycket tid för kattungar, ev. nya familjer att hälsa på, julklappshandel, julstök, julbak, sillinläggning...... oj,oj oj nu lovade jag allt mycket vi får väll se hur mycket av listan som blir gjord.


Ha det så gott alla så länge och på återhörande!

Kram alla/Yvonne

Inga kommentarer: