fredag 26 december 2008

Mina goingar!
































































































Hej alla och en riktigt god fortsättning på, ja på vad ? julen lider ju mot sitt slut, men snart är det ju nyår så då kan jag önska Gott nytt år!
Har firat julafton med familjen och har haft det lugnt o mysigt.
Våra extra barn har ju som jag berättat tidigare flyttat vid lucia. Lite tomt då jag varit van vid mycket liv i huset som barn för med sig, men jag vet att de har kommit till ett mycket bra hem. Har faktiskt även varit lite skönt att kunna ligga kvar i sängen precis "nästan" hur länge som helst utan att man måste göra frukost eller någon som bara vill att man stiger upp.

Kattungarna växer och frodas och är som vanligt hur goa som helst. Man vill bara pussa på dem hela tiden, vilken de faktiskt även verka tycka om. Nu är de ute och röjer i hela huset, glöm att de vill vara instängda i ett sovrum längre.....
Har tagit några nya bilder idag som jag tänkte presentera.

Ha det gott så länge!!!
/Yvonne

Inga kommentarer: