söndag 2 november 2008

Vilken dag!!!!

Hej alla läsare!
Vill berätta något underbart kul. Frappe har blivit Best in show idag i Valbo(Gävle) . I hård konkurrens bland de nominerade tre fina skogisar (ev. kan det vara någon main coon) gick han upp till final i panelen . Han bar så stolt sitt huvud i vädret och visade upp sin härliga goa stil, han är ju bara helt underbar vår älskande gosiga chokladbulle "pappa Frappe"
Vill även passa på att tacka min snabba dotter för snabbt uppdatera denna händelse på hemsidan! Skickar även ännu ett stor bamsekram för hjälp med barnvakt från dotter Annelie m. sambo som gjorde en mycket fin insats i det pedagogiska arbetet som barnpassare!
Tack även till min underbara make som supporterar (och sponsrar) så vi kunde pussla ihop så jag kom iväg idag.
Ännu ett tack och medlidande till min snälla bussiga vän och värmdöbo som gjorde mig sällskap hela dagen i Valbo trots att hon var tvungen att åka utan katt. Det var mycket tack det!
Skickar även ett grattis till Frappes uppförare Jenny Löfgren med fam. jag vet att de gläds med oss för detta!!
Vill även hälsa att kattungarna mår prima allihop. De växer så de knakar och är så himla söta som bara kattungar kan vara när de börjar "tulta" omkring i lådan.
Bilder på alla missungarna kommer under veckan.

Hurrahälsningar till Frappe!!!!!

Inga kommentarer: