onsdag 12 augusti 2009

Trollen 11 veckor


Hej kära läsare!

Kan ni tänka er att de små bebisarna nu är 11 veckor?? Ruskigt vad tiden går. Snart skall mina små älskade troll flytta till sina nya goa familjer. Kommer att sakna dem alla men är glad att allt blivit så bra för var o en.

Nu får jag börja se fram emot min lilla nya vackra tillskott i familjen. Lilla söta prinsessan Miley som kommer till oss i början av september.
Presenterar en fin bild som hennes nuvarande matte tog på henne förra veckan, en riktig "fotograf bild", så söt!!

På måndag börjar jag mitt nya jobb som skolsköterska det skall bli jättekul att gå vidare i något nytt! Men ändå fortsätta att arbeta med barn (som är så himla kul)men nu i skolans värld (tidigare som bvc-sköterska och jourfamilj)

På åter hörande
/Yvonne

Inga kommentarer: